33e dag

Vandaag konden we een wat oude best wel vieze camping achter ons laten en moesten we weer een ferry halen, deze zou gaan om 11:00 uur. Dus om goed 08:00 uur op de fiets, moesten nog 20 km fietsen tot de boot, en we wisten niet hoe de weg was, vlak of veel klimmen dus ruim de tijd genomen om er heen te gaan. Hebben we toch weer te hard gefietst zijn er we om 09:20 uur, dus konden we de boot van 09:40 uur nemen.

Daarna moeten we 17 km fietsen tot de volgende boot. Deze gaat om 11:45 uur. Moet kunnen, alleen was dit stuk wat klimmen en hebben we regen gehad. Tijdens onze tocht komen we ook nog een eenzame fietser tegen.

Maar toch weer gehaald, nog even wachten en we kunnen aan boord. Tijdens het wachten werden we toch wel aardig koud, omdat we best nat waren geregend. Gelukkig duurde de overtocht iets langer 45 minuten en kunnen we binnen zitten met een lekker kopje koffie.

Weer aan land zijn we eerst maar even naar de winkel gegaan om weer de nodige boodschappen te doen en daarna moesten we nog zo’n 26 km fietsen tot de camping.

Zitten we toch naast het vliegveld.

Zien we net uit het keukenraam een vliegtuig opstijgen.
(65km)

3 Reacties op “33e dag

1. Hey Peter en Gea!
    Eindelijk heb ik al jullie verhalen gelezen en ben ik weer bij! Prachtige verhalen en mooie foto’s. Wat een avontuur en wat zijn jullie een doorzetters!
    Ik stuur de zon en de wind jullie kant op!
    Met lieve en sportieve groeten! Xx

2. Jullie moet ook aardig wat boten halen, maar dat kan ook niet anders met al die eilandjes/fjorden. En leuk dat je onderweg genoeg te zien krijgt, ook grappige zaken als de lonely fietser :).

3. Peter en Gea,

Noorwegen is een schitterend land.
    Maar op de fiets jee wat een uitdaging.

Petje af hoor voor jullie.
    Geniet van deze bijzondere reis.